گونه های موجود دانشجویان به ترتیب چگونگی نشستن در کلاس

گونه های موجود دانشجویان به ترتیب چگونگی نشستن در کلاس

گونه های موجود دانشجویان به ترتیب چگونگی نشستن در کلاس


بچه درسخوان : این موجود از آن موجوداتی است که آینده ساز مملکت می باشد و در ردیف اول یا دوم می نشیند ، همیشه خودکار و جزوه و کتاب با خود به همراه دارد با استاد در مورد مسائل درسی حرف می زند وسوالات درسی می پرسد ، به استاد یا همکلاسی ها متلک نمی پراند و جایش ثابت وتغییر ناپذیر است .

هیچگاه تاخیر ندارد ، حتی الامکان در کلاس نمی خندد تنها چیزی که باعث خنداندن آنها می شود مزه پراندن های استاد می باشد، در دانشگاه علاف نمی چرخد ( مگر اینکه عاشق شودومنتظر سوژه ی مورد نظر باشد ) ، در مدل کیک کشمشی .


 
از او به عنوان کشمش یاد می شود ، به معنای واقعی کلمه مثبت است ، تمرین ها را سر موقع تحویل می دهد ، هیچگاه تقلب نمی کند ، کوئیزها را جواب می دهد و فقط توانایی تشخیص سه مسیر را دارد :

1- از منزل تا دانشگاه ( اگر خوابگاهی باشد دیگران او را می آورند ) .

2-از در ورودی دانشگاه تا در کلاس .

3- از در کلاس تا سلف . (البته اگه جزو دانشجوهای پی ان یو باشن این مورد حذف میشه)(حتی موقع رفتن به منزل باید آنها را راهنمایی کرد تا راهشان را پیدا کنند ).

2-نیمه درسخوان : از ردیف سوم شروع می شود وتا دو ردیف آخر ادامه می یابند ، گاهی مشاهده شده که در آینده ی مملکت نقش ایفا می کند ، جزوه و خودکار با خود به همراه دارد ( گاهی اوقات هم با خود کتاب می آورد ).

با استاد حرف نمی زند ، متلک های در پیت می پراند ، دروسش را به صورت ناپلئونی پاس می کند ، به معنای واقعی کلمه بی خاصیت می باشد ، فقط فضا را پر می کند ، اغلب با افراد گروه اول مشاهده می شوند ، دوست دارند در هر دو دسته ی اول وسوم شرکت جویند ولی توانایی انجام این کار را ندارند .

در مواقع احتیاج تقلب می کند و گاهی هم تاخیر دارد .

3- حزب والامقامان و مشروطیان و افتادگان : در دو ردیف آخر کلاس می نشینند درآینده ی مملکت هیچ نقشی ندارند ، همیشه با خود انواع ابزار سرگرمی و تفریح به همراه دارد ( از جمله : رمان ، دی وی دی، وی سی دی ، ورق ، پیپ ، چپق ، قلیان ، فلش و هزاران مورد منکراتی دیگر ...).

مشاهده شده که افراد با ایمانی می باشند و دعای ام یجیب ( البته زمانی که قرار است امتحان بدهند ) می خوانند.
همچنین بسیار دوستار موسیقی و ورزش بوده وهنگامی که استاد اعلام می کند امتحان لغو شده سرودهایی هم از خوانندگان ( البته اونور آبی ) با انواع حرکات موزون انجام می دهند . همیشه در دانشگاه بوده ونقشه ی دانشگاه را هم به صورت خالکوبی بر روی بدن خود دارند . بیشتر در سینما ، بوفه و جاهایی دیگر که نمی توان ذکر کرد حضور دارند ، به در و دیوار هم می خندند ، به همه حتی استاد وگروه اول متلک می پراند ، ( بعضیا ) در فعالیت های سیاسی حضور دارد ، و اگر تعلیق نشود ، نمیرد ، در پایان موفق به کسب مدرک می گردد .

(لازم به ذکر است : افرادی وجود دارند که خود را در گروه های دیگر جای می دهند که البته پایان ترم با مشاهده ی نمرات مشخص می شود که متعلق به آن گروه نبوده ونفوذی می باشند . )

 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانشجو , ارشد , ,
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
نویسنده : جوادمعینی فر
تاریخ : دو شنبه 21 آذر 1390
مطالب مرتبط با این پست